Vänner <3

Måste bara börja med att berätta hur mycket jag älskar mina vänner :D
Dom betyder verkligen allt för mig..
Men dom är också galna :P But i liiike it

Det va lite små tjafs innan idag med pappsen men vem har inte det ..
Så jag snackade lite med carro o hon tyckte jag skulle komma hem till henne
Vilket jag såklart gjorde.

Dit hem kom Lollo, Becci o Steffi en stund senare och vet inte riktigt vad det va vi skulle göra men antar att det va att kolla på film eller nått men det blev aldrig så.
För en väldigt rolig sak hände och det va att carro har en sån där digital box som man kan spela in på.
Så kollade vi där efter filmer som vi kunde tänka oss att se.
Då fick vi syn på filmen "PS! i love you" som är så underbart bra och alla ville se den.
MEN! när vi skulle sätta igång den så visade det sig att dom hade råkat spela in en porr film istället
hahahaha vi dog av skratt.. men carro kunde fortfarande inte fatta att det verkligen va en porr film som hade spelats in Så hon ringde sin pappa o fråga om han hade råkat spela in den av misstag eller nått sånt.
Men gud nej det hade han verkligen inte gjort.. men då kom carro på att killen som hon träffar brukar sitta o pilla på hennes fjärrkontroll så hon va säker på att det va han som hade skullat skämta med henne eller nått..
vilket det va också.. det kanske inte hade varit en lika rolig situation om carro skulle kollat på filmen med hennes pappa. Men som tur va så va det ju bara vi tjejer o vi fick oss verkligen ett gott skratt :D

Måste också tilllägga att lollos hår faktiskt blev rätt bra :D

LOVE MY GIRLS!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hon gjort med håret?

2009-01-28 @ 00:33:48
URL: http://pushthefeeling.blogg.se/
Postat av: Steffsis

jag gjorde ljusa slingor i hennes hår :D blev faktiskt bra

2009-01-28 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0