Välkommen till min nya blogg :)

Hej på er :D

Har nu skapat mig en egen blogg för att försöka tycka om det på samma sätt som vissa av mina vänner.
Jag har inte riktigt förstått innan vad det är som är så intressant med att läsa någon annans blogg.
Har trott att det varit lite som en slags dagbok eller nått.
Egentligen är det ju mer en sida där man kan skriva ner sina tankar o funderingar o dela med sig av tips o annat.

Är iallafall det jag hade tänkt o göra...
Dela med mig av funderingar o sånt vill säga.
Som tillexempel just det här med bloggar.
Vad är det egentligen som är så lockande med att gå in o läsa någons blogg varje dag?
Visst det kan ju vara intressant och läsa lite om hur andras liv ser ut.
Men egentligen varför bryr man sig om man inte känner personen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0