Tisdag 27 Jan.

Sitter nu här och har allmänt tråkigt eftersom jag e ledig från skolan på tisdagar.
Så gryyymt skönt egentligen men hade en skum natt o kunde inte sova riktigt sen vakna jag typ kl 9 o va super pigg så tänkte att jag lika bra kunde gå upp o göra nått med mitt liv istället för att sova bort dagen.
Men nu sitter jag här och har absolut ingenting o göra än att kolla på tv.
 Vilket e super tråkigt eftersom vid denna tiden på dygnet så går det verkligen INGENTING bra på tv.
Känner att idag är verkligen en sån dag att man lika bra kunde gått i skolan.
Men om man då e som jag e och är väääldigt trött på skolan så e det inte heller någonting kul o sysselsätta sig med.
Måste ärligt säga att jag kunde nog inte längtat mer till studenten än vad jag gör.
Tänk o bara skippa skolan, skippa läxor o aldrig behöva sätta sin fot på skolan igen.
Det hade varit så underbart och kommer bli så underbart!

Har snackat lite becci under morgonen om bloggar o så här.
Vi kom fram till att vi har ungefär samma syn på det här med bloggar men att det ändå kan vara kul o ha en egen blogg. Hon ville inte skaffa sig en egen men då kom jag på det brillanta ideén att hon kunde få vara min bloggs "sidekick" fast vi får väl se hur det blir med det ;)

Ska även leka lite frisör idag. Louise ville jag skulle göra lite slingor i hennes hår.
Så hon kommer nog snart och får väl förgylla min dag med lite skratt och underhållning.
Hade aldrig orkat en rikigt seg dag igen.

Har även bestämmt mig för att göra min CV riktigt bra så jag kan skicka in den till lite företag o så.
För är verkligen i stoort behov av extra pengar. Men vem är inte det i dagensläge :P
Får ju hoppas på det bästa!
Nu ska jag fortätta med min dag och försöka göra det bästa av den.

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Becci

Jaag kommer vara den bästa sidekickaren i världen ;P hahaha... kommer bli lyssande detta Fiffi! :D <3

2009-01-27 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0