Lugn o skön onsdag!

hejsan svejsan pilla dej i nejsan :D

Måste ju börja med att säga grattis till alex som fyller 18 år idag :D Grattis gumman <3


Idag har vatt en lugn dag med massa mys hemma hos mormor o morfar.
Vi laga mat och sen gjorde jag fastlagsbullar eller med andra ord semlor :D super gott va det!
Sen satt vi och kollade på ett sjukt program om hundar och sånt.
Det handla typ om folk som åkte ner till Spanien o sånt o köpte hundar där som hade nått virus som dom sen kunde smitta människor med. För hon som sålde hundarna hade inte ens råd till veterinär hjälp till hundarna så om fick gå runt sjuka helt enkelt. Helt sjukt att man kan utsätta ett djur för nått sånt. Kan inte ens börja diskutera det för kommer aldrig ta slut då.


Iallafall väl hemma igen så ringde becci o vi började snacka om jobb o så.
Slutade med att vi satte oss vid våra datorer o började söka jobb. Hitta en hel del faktiskt.
Men problemet va att alla bra jobb man hitta va heltids o jag vill ha ett deltids.
Så hade jag becci i telefonen som jag också trodde satt o sökte jobb så jag fråga henne om hon hitta nått bra.
Men då sa hon "nej jag har lagt ner det projektet, pallar inte sånt efter 12" och då hade klockan precis slagit 12.
hahahaha det e verkligen min lilla becci i ett nötskal ;) men jag älskar dig ändå.

Haha som vanligt hittar ju becci en massa sjuuuka klipp på youtube o måste säga att jag dooog av skratt..
kolla på detta klippet!



Måste också tilllägga att jag längtar så sjukt mkt till i morgon :D
För carro fyller 19 år och då ska vi käka på Elyssé i malmö.
Det bästa jag vet är ju fondue, det e så sjuuuuuk gott och jag kommer äta så mkt !!!

Nu ska lilla jag bädda ner mig och försöka sova för då blir det ju snabbare torsdag :D

puuussss heeejjj!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, sexigt värre:D. trevlig blogg förresten =)

2009-01-30 @ 17:06:56
URL: http://ciiao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0