Mys Lördag :D

Vaknade rätt tidigt ida, eller tidigt o tidigt vakna typ elva men det e tidigt om man inte somnat förrens kl 5 på natten :P
Hade iallafall en jätte trevlig kväll igår.
Mamma ringde mig sen och berätta att hon skulle komma o hämta mig redan kl ett.
så fick ju lite små panik för kl va typ halv tolv då och hade inte duschat eller någonting.
Men jag hann! :D

Mamma hade min älskade lillasyster sofia med sig när hon hämtade mig.
Hon ville att vi skulle äta en korv innan vi åkte hem till Vellinge igen så det fick vi ju göra :D det va mumsigt.
Hahahaha sen när klockan slog tre så började "familjegympan" som mamma o sofia har börjar på.
Dom ville att jag skulle vara med men nej usch va pinsamt där bland alla mammor o sånt hade ju sett helt
fel ut med en hoppandes tonåring där mitt i allt :P
Så jag satt bredvid o kollade på istället.
Det va ju rätt roande för man såg sin mamma "köra bilen" och "galoppera med hästen" o sånt :P
Men ville inte visa att jag tyckte hon såg rolig ut för då hade hon blivit så ledsen:P
Så satt o små fnissa för mig själv när hon inte såg.
E ju lite kul o va så busig.

Ikv vet jag inte riktigt än vad som händer om jag stannar hos mamma o bara myser vilket hade varit rätt skönt.
Eller om det blir ner till puben med becci carro o emma och sen kanske till emma efter för att sjunga singstar.
e ju rätt sugen på att göra nått men kan inte bestämma mig asså =/
Aja får ju se vad som händer.
Nu ska jag iallafall gå ner o kolla på tv med min lillsyster.

Kommentarer
Postat av: Fehland & Engberg

Har du knarkat eller vad fan har du gjort med ögonen på profilbilden?







Jättebra blogg, sköt om dig.



2009-02-02 @ 21:00:59
URL: http://martinfehland.blogg.se/
Postat av: Sofie

tycker att du är lite dålig på att uppdatera dig... ;)

2009-02-12 @ 08:50:19
URL: http://styyleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0