Chill blev till fest ;D

Denna fredag började med en brak frukost på Annas bageri med pappa typ jätte tidigt :P
Sen somna jag när jag kom hem o sov typ bort hela dagen, vilket va hemsk dumt :(
Blev så arg på mig själv.
Men måste ändå erkänna att det va sjukt skönt :P

Snackade lite med en killkompis sen som ville få med mig ut men pallade inte riktigt utan snackade
med emma om att bara ta det lugnt hos henne med singstar och lets dance :D
Men som vanligt med mina brudar så blev det ändrade planer.
Det slutade med att jag emma carro becci lollo steffi danne bob o bukef stack hem till sofie o förfesta.
Sen va det till crown som gällde.
Det va faktiskt sjukt trevligt så hade en jätte rolig kväll, älskar ju när det blir sånt impuls festande ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0